söndag 19 september 2010

Ser ni vad jag ser..?


Hej på er!

Har ni haft en skön helg? Vi har haft det mysigt :) Liten utflykt till stan igår och liten utflykt till val-lokalen idag :) Huuuu, låt inte SD komma in i riksdagen!! Det verkar bli en rysare ikväll.

Över till trevligare saker. I slutet av våran tomt har vi ett litet berg och sen tar en liten skog vid. Idag tog jag en tur upp på berget...
Och... ser ni vad jag ser?? ;)

Skogens guld!? Eller?

Jorå, heeeela skogen full!!

Värsta praktexemplaren!


Tänk vad man kan hitta i skogen, alldeles intill husknuten :D
(psst, här hittar ni mönstret)

Hoppas att ni får en bra vecka!

Kram Anna

Förresten, jag misstänker att ni haft problem med min blogg när ni ska lämna kommentarer. Det är många som lämnat dubbla kommentarer närmligen. Jag vet inte vad det är, men nåt strul med Blogger är det. Är det fler som haft problem? 

14 kommentarer:

mammamjuk sa...

himmel va sött ;)

House number 15 sa...

Så söööta!! Du är så duktig med virknålen.

Har inte märkt något konstigt med blogger.

Ha det gott!
Kram C

Mitt skabbiga chica hus sa...

HO HO HO, du e ju för rolig du.

Helt underbara.

Kram!
M

House number 15 sa...

Hej igen!
För en bredare sida så går man in och ändrar html-koden. Det var min dotter som hjälpte mig för jag är inte så duktig. Men du kan googla på ämnet, eller gå in på fixa-din.blogspot.com, för där kan du få tips om vilken kod man lägger in.

Lycka till!

Tin sa...

Å vilka fina svampar!
Det verkar vara bra hållbarhet också. ;D

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Vilka söta små kantareller.

Med en doft av lavendel sa...

hej, dom ser riktigt goda ut på håll, väldigt söta är dom. kanske vore nått att göra till mina barn på dagis. Tack för tipset.
kram Annika

Nilla sa...

Något luddiga i konsistensen kan jag tänka. :-)

Jättesöta i alla fall.

// Gunilla

Ölandsvindar sa...

Vet inte varför jag börjar tänka på din svåger så fort jag ser dem!
Kram
Kerstin

Signe 1 sa...

men jisses sötis vad duktig du är och vilket skojigt inlägg, me like!!!:-) vad skoj att du vill vara med i min tävling oxå rara du!

stora kramen sofia

Anonym sa...

Hej Anna!
det var nästan så jag gick på det.
dom såg riktigt doda ut.
Jag fick inte tillfälle att krama om dig och önska lycka till med dina studier så det gör jag nu.
Många kramar till dig från Gittan på 27:an

Anonym sa...

Hej igen!
Fel stavning,jag menar goda så klart.
kram från Gittan på 27:an

Anci sa...

Hej !
Det var ju bra :) Hittar man inga svampar, så kan man ju göra egna. Jättefina svampar, men kanske inte så goda...

Stor kram
Anci

Stjärnor & Champagne sa...

Haha jag trodde att dom var äkta på dom första bilderna. Såå fina/ Kramis Anne