söndag 12 augusti 2012

Mera pärlor!

Heeej, kul att ni kikar in!

Pärlandet fortsätter här hemma. Det är roligt att se hur pyssel som jag gör smittar av sig på tjejerna. Jag gjorde ju "ingen reklam"-skylten här om dagen och direkt fick pärlplattorna sig ett uppsving, och vi är nu dränkta i pärlplattor i varierande mönster här hemma :) De siktar på pärlplatterekord, förstår ni.



Vi har googlat på "pärlplattor" och fått upp massor av roliga mönster att lägga! Det är verkligen ett tips! Superroligt!

För övrigt virkar jag Amigurumisar. Jag har beställt en ny rolig bok, det är inspirerande med nya mönster och tips från en specialbok, även om det går att hitta mycket gratis mönster på nätet. Boken heter:


Går att beställa på Adlibris för ca 90:-. Annorlunda roliga mönster! Rekommenderas!

Kram till er!! Anna

1 kommentar:

Sara sa...

Men du vad roligt!
Åh Hello Kitty hade Humla gillat ;) kanske ska bege mig upp till fam.sahlen och pärla lite, det är ju väldigt roligt =)
Hoppas att allt är bra med er.
Kramar ifrån mig