lördag 28 april 2012

Redo för vår!


Hej på er!

Äntligen kommer värmen! Idag har vi bott utomhus. Rensat rabatter, plockat fram utemöbler, fikat och fixat. Underbart! Vi har ju en ny utgång till baksidan nu också, från sovrummet, och fasaden är fräsch. Så det kändes extra härligt att ställa fram lilla cafégruppen :)
Jag inhandlade lite nya vårblommor igår också, vita penséer, stora och små, blev det. Så nu är vi redo att möta våren!


Ogräsrensning pågår... Gräset måste snart klippas!

I natt har vi en liten gäst, som ska sova över. Hennes mamma och pappa är på 40-årskalas. Så nu är det lördagsgodis och film som gäller :)

Ha det gott!

Anna

4 kommentarer:

Anci sa...

Åh, vad mysigt att få möta våren.

Ha det så bra & hälsa familjen !

Kram
Anci

kungen o majkis sa...

Ser kanonmysigt ut!! Där kommer ni kunna möta våren väldans bra skulle jag kunna tro :)! Vi klippte gräset för första gången för 3 dagar sedan...och det ser sjutton redan långt ut :-D!

Jag glömde ju helt bort att svara på din keep calm fråga :-O! Min poster har jag köpt från petrified in pink, och den är 70x50 cm. Ramen köpte vi på ikea!

Allt gott :-)!

Casa of Mia sa...

HÄrligt! Idag har det varit fantastiskt väder, kram

Rebeccas DIY sa...

Ja visst är det underbart att äntligen bara vara ute hela dagarna! Och man märker att alla mår så bra bra av det.
Ha en underbar helg!