söndag 14 augusti 2011

En virkad liten överraskning...


God afton!

Får jag lov att presentera familjens nyaste tillskott - Max! Visst är han söt? Han föddes den 20 juli, på samma dag som Märta fyllde 4 faktiskt ;) ... Han har fått två mammor, som båda lägger ner mycket kärlek och omsorg på sin lille son. Mormor (jag) är också förtjust och har virkat både det ena och det andra till sitt lilla barnbarn...


Max har ju blöja och snopp och rumpa och allt... Så en morgon överraskade jag mammorna när de skulle byta blöja på bebisen. Hihi, en virkad bajskorv :) Snacka om att de blev chockade! Den har rönt stort intresse och bidragit till många skratt bland många små mammor i sommar, kan jag lova :D


Max kommer från det svenska företaget Rubens barn. Han är verkligen en gosig docka, och eftersom han är så stor kan han ha tjejernas små bodys i stl 50! Det är ju extra roligt såklart.

Men bajskorven är inte det enda jag virkat till Max. Visar mer en annan dag.

Här sitter Max i Märtas säng, om du är nyfiken på att se mera av tjejernas rum klicka här.

Kram Anna

2 kommentarer:

kungen o majkis sa...

Vad gör man inte för barnen liksom :-D?! Himla fin bajskorv :-D!

Millas hem sa...

Haha en virkad bajskorv!! Känns som jag sett allt nu! =)))

Kraaam