tisdag 31 maj 2011

Knulp!


Knulp, knulp!

Det betyder hej, hej på sjörövarspråk... Närå :) Ni vet nog att Knulp är ett svenskt skomärke med anor från 70-talet! Bara det att namnet är liiite roligt, tycker jag.
Nu ska dessa underbara träskor få pryda mina spjut, har jag bestämt. Frågan är bara vilken modell man ska ha? Klassisk fläta eller gles fläta..? Svart, mörkbrun, natur eller nypon är också frågan...

Knulp har en egen butik på Kungsgatan, men man kan också beställa från nätet, om man inte har vägarna förbi Stockholm. Själv har jag skickat ut en liten springare (Petra) som just nu är på plats och provar dessa träskor, haha! Hon skickar bilder till mig med sin iphone, med alla modeller på foten :) Så kan man göra. Sen får min andra springare (Matte) cykla förbi butiken i fråga och inhandla utprovat par, efter jobbet! Själv är jag superförkyld och superstressad inför tentan imorgon. Så jag lämnar inte huset.

Puss o kram
Anna

3 kommentarer:

Nilla Q sa...

Snygga! Särskilt de svarta:-)

Lycka till med tentan

Kram Pernilla

Chris sa...

Svårt beslu båda är snygga ingen hjälp här inte! Lycka till med tentan.....på den fronten har jag gjort mitt!

Tidsmästarinnan sa...

tjena Anna,
hihi, japp, jag vet precis vart det ligger i stan. De svarta var jättesnygga (ja de andra också). Smidigt med provare med mobilkamera! :-)

Här kommer en lyckospark tills tentan - kram!
Susanne