söndag 3 april 2011

Ljust och fräscht...


Hejsan svejsan
Usch vilken gråtrist helg! Vädermässigt i alla fall. Här inne blir det ljust och fräscht precis som alla människor vill ha det nu för tiden :) Matte har nämligen målat hallgarderoben och alla lister vita i helgen. Och det blir en himla skillnad mot det masonitbruna och furu, som var innan. Det ska bli underbart att få flytta in alla miljarder grejer, som hör hemma i hallen, till sina rätta platser när det är färdigt.


Förra helgen var det ljust och fräscht i gästrummet också, när solen lyste in genom fönstren. Det framgår kanske inte av bilderna, men det var i alla fall ljuvligt! Hoppas att vi får lite sol och värme i veckan som kommer. Vi har fortfarande en hel del snö kvar. Ingen vårvärme har vi känt av än heller.


De här söta tavlorna har ni nog sett förut. De flyttar runt lite här hemma. Just nu står de på hyllan i gästrummet. Det är pappa och mamma som har ramat in bilderna, någon gång när jag var liten. Ramarna är också fina tycker jag.

Vi har fixat lite mera nytt i matrummet också, förutom fotoväggen alltså. Det ska jag visa er nästa gång :)

Hoppas att ni får en lugn och skön söndagskväll. Här ska vi bada och göra en brasa. Myyyysigt!

Kram Anna

4 kommentarer:

Signe 1 sa...

åhh vilket superdupermysigt gästrum ni har!! där hade jag gärna varit gäst, hihi...

ha det gott vännen!

kram sofia

kungen o majkis sa...

Är det ok om jag flyttar in i ert gästrum? Och bor där typ för alltid?

Hur härligt som helst :-)!

Ha en fortsatt go söndag :-)!

sussi sa...

Åh så fint du har det i ditt gäst rum. Nu måste jag fixa till min som ser för j ut. Ha en bra dag kram Sussi.

Jenny sa...

Ja vad ljust och fräscht ni fått i hallen! Blir så fint så! Tack för idag! Hoppas han var snäll ;-). Nästa gång får de vara här.
Kram J