torsdag 18 november 2010

Tacka vet jag...


...julstrumpor i tyg! Det var inte bara jag som reagerat negativt på kaninpälsjulstrumpan i Allti hemmet. Huu!

Tur att jag gick igenom min julmapp. Annars hade jag inte hittat den här bilden på julstrumpan, som Selma fick av sin gudmor förra året. Jag glömmer alltid vad vi har för julsaker. Märta har ingen, så... jag måste nog dra fram symaskinen... Annars blir det nog lite halvsura miner från en liten person här hemma.

Snart är det första advent! Jag börjar komma i stämning nu :) Ska nog baka nåt juligt i helgen.

Kram Anna

3 kommentarer:

Underbara Juletid sa...

Vilken fin bild! håller med, jag reagerade också på kaninpälsen...

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefin julstrumpa! =)
Ja de kanske är bäst att lilltjejen också får en!

Ha det bra!
Kram Jenny

Lotta sa...

hej Anna!
Håller med dig angående julstrumpan, dina i tyg är mycket finare.
gillar din pulsvärmare i tidigare inlägg skarpt.
Kram Lotta