onsdag 13 oktober 2010

Utflykten i söndags





 Hallå!

Sitter här och brottas med en examinationsuppgift. Jag ser snart i kors... Bäst att ta en bloggpaus :)

Jag lovade ju er att ni skulle få "följa med" på vår helgutflykt förra helgen :) Den bar av till Öråkers lada - igen! Ja, alltså jag har tjatat om detta ställe förut. Ni bara måste åka dit! Det är så mysigt. Suuupergott helt och hållet hembakat fikabröd på Vinrutans café, loppisgrejer (jag såg bl.a. en fin gammal drickaback),  massor av barngrejer, både nytillverkat och gammalt, antikbutik. Det finns underbart fina vita möbler, keramik... Öppet varje helg mellan 11 och 16. Det är ett hett tips! Men! Ni måste höra av er till mig om ni ska dit, så att jag kan haka på *hahaha*...

Plikten kallar...

Kraaaam till er
Anna

6 kommentarer:

Linruz sa...

Åhhh det ser onekligen jättefint ut!!!
Kram Kram Lina

Graadskan sa...

Vilket ställe! Ser helt otroligt mysigt ut! Får försöka ta mig dit nästa gång jag är i trakten...

Kram Camilla

Hemmalycka sa...

Dit vill jag åka igen, verkar ha hänt en del där sen sist vi var där och jag vill ha med er såklart annars vore det ju konstigt svägis.
Kram Åsa

Ewa`s Galleri sa...

ser verkligen mysigt ut,skulle inte ha något emot ett besök
Ha en bra helg

Jenny sa...

Åh vad mysigt, måste ju åka dit. Du o jag kanske kan ta en tripp dig någon gång ;-). Vilket härligt kals ni haft oxå med massa fint.
Kram J

Jenny sa...

dit inte dig!!