torsdag 6 maj 2010

Badrumsinspiration - igen...

Hej på er!

Följetongen fortsätter... :)
Jag har hittat två underbara badrum i två olika tidningar, försökte fota med blandat resultat.

Bild: Allt i hemmet 25 hem

Först det här badrummet! Åååh! Så snyggt med betongskivorna och trälådorna ihop. Golvet påminner mycket om det vi har tänkt. Vita väggar också så som vi tänkt.


Kaklet är 10x10 cm både på golv och väggar. Det lutar åt det i vårt badrum oxå. Fast den vackra betongbänken tror jag inte att vi får plats med tyvärr.
Kranen är monterad direkt på spegeln!

Okej, badrum nummer 2 då.


Bild: Icakuriren

Bilden blev urusel, men ser ni ändå?! Såååå himla fint!! Såhär med en uppbyggd bänk till handfatet hade vi tänkt från början, men det blir för trångt. Sandtonerna är så behagliga också.

Men men, jag har ju bestämt mig nu... :)  Grått och vitt.

Kram Anna

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Vad bra att du har bestämt dig... då ska du bara sluta snegla på alternativen också *ler* Även om det är svårt, jag vet...

Det kommer bli så snyggt!
Kram!!!!