torsdag 8 april 2010

Liten tvättstugeuppdatering


Såhär långt har vi kommit, golvet är nu ikväll helt färdiglagt. Ljusgrått, lite flammigt sådär för att inte all smuts ska synas på en gång ;) Från Bauhaus. Det ska nu bara fogas. Visst har han varit duktig, min M!! Han har aldrig lagt klinker förut, men det blev jättebra!! Sen är det faktiskt dags att börja inreda!! Jippi!!
På den svarta dörren ska det stå Pannrum, jag har fått låna schabloner av min kära bloggvän Mia, My shabby chic house


Jag hittade den här urfina bilden hos Hampton design! Jag har tänkt mig köksskåp i någon form. Smart att sätta skåp ända upp i tak för att utnyttja utrymmet.

Nu ska jag soooova *trött*

Go´natt!
Anna

10 kommentarer:

House number 15 sa...

Snyggt golv! Duktig M är och spännande att få se när det är klart.

Roligt att du gillade dotterns rum. Torson står ¨på en byrå så den är en liten.

Ha det gott!
Kram C

Den där Marie sa...

Jättesnyggt golv! Det kommer att bli superfint när det är färdigt!
Kram från Jonna ♥

Jessica sa...

Hej,
vad duktig han är din käre make! Blir roligt att se det färdiga resultatet .

Den där tvättstugebilden du visar har jag också sparat. Vilken dröm!!

Såg att dottern är morgonpigg, hua minns den där tiden när Victor skulle upp klockan 5. Tur det finns barntv från klockan 5 *skratt*

må gott
kram Jessica

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm båda , snyggt...Spännande att se erat Anna när det är klart. Suss gott vännen/ Kramkram A

Solfyllda segel sa...

Ja en sådan tvättstuga skulle man ha...
Så duktig han är din M. Golvet blir jättefin. Ska bli spännande att se slutresultatet.
Ha en underbar helg!
Kram Therése

Fånga dagen sa...

VAd härligt med en riktigt fin tvättstuga. Ja en sån som på bilden skulle man ha, mmm.
Men vad härligt att ha en så händig man.
Ja det blir säkert underbrt när det blir klart, så det ska bli kul att se fortsättningen.
Ha en fin helg nu
Kram Lena

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej sötis och välkommen hem! Känns som du har varit borta en evighet, helskum känsla att inte höras på några dag;o)
Och vad go du e som länkar mig:o)

Jag har varit lite frånvarande några dagar, befinner mig lite i spraykoma....har blivit helt besatt av att spraya prylar. svarta kontraster. Just nu står ett litet bord, en fågelbur och en fotoram på tork. Så roligt med grejjer som går så fort, 5 minuter så har man sprayat klart! Try it.

Har blivit jätteinspirerat av en nyupptäckt blogg http://houseofphilia.blogspot.com/ där hon inrett hela sitt fantastiska hus i svart och vitt. Kolla in kategorierna till vänster där hon visar upp rummen. Såå fint enligt mig. Och barnrummen ska vi inte tala om. Det är kul när man hittar lite ny inspiration!

Nu måste jag in i spraydimman igen.

kraaaam
Mia

Mitt skabbiga chica hus sa...

Just ja, tvättstugan kommer bli såååå fin! Kan man komma och dumpa lite tvätt?

kramis

Gilla Yoga sa...

Det blir jättefint! Och det är lyxigt att ha ett sådant normalt sett trist utrymme fint, det blir liksom lite roligare då... Ska bli kul att se slutresultatet.

Puss å kram!

Jörgen sa...

Snyggt!
Visst löste mannen det bra utan några större problem, eller?

Ska bli skoj att se när det är klart.