måndag 30 november 2009

Jag fastnade...

... i det där redigeringsprogrammet igen :) Jag ville bara visa er...






... skillnaden före och efter redigering!

Jag fotade tjejernas pennor. Såna bilder är extra roliga att trixa med!


Jag måste be om ursäkt också, för att jag är dålig på att kommentera hos er just nu. Jag hinner inte riktigt. Jobbar mycket och så ska vi ju ut och resa snart. Jag kikar i alla fall gärna runt och insuper allt fint adventsmys hos er. Ni behöver inte heller känna press att lämna kommentarer hos mig. Bloggandet ska vara kravlöst och roligt. Känn er fria att kolla runt här bara :)

Puss o kram - skumbanan
Anna

16 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Ja, det är svårt att hinna med allt nu..känns som man har massor att göra så här inför jul:)

Vilka läckra bilder det där programmet gör!! En sån skillnad!

Ha en härlig vecka sötis!

Kram Jenny

Spik, skruv och drömmar sa...

Vilken häftig bild och så mycket man kan göra med den.

Jag förstår att allt inte hinns med. Jag fasar själv för våren när jag ska jobba samtidigt som man vill göra allt annat kul, som att blogga tex.

Ha en fin vecka!
Kram Therése

Birgitta sa...

Hej! Ser kul ut att leka med bilderna. Risken är ju att man blir fast alldeles för länge framför datorn.
Vad mysigt det verkar att gå på julmarknad i Gamla Stan. Jag var hemma och tog det lugnt.
Önskar dej en skön vecka.
Kramis Birgitta

Stjärnor & Champagne sa...

Och hur skit dålig är inte jag på att kommentera. Häftiga bilder och jag vill att du skall veta att jag är inget avis på den resan till min favvostad.

Nattinatti och kram A

Prima Gård sa...

Kul med redigering, det blir sådan skillnad!

Är själv inte så bra på kommentarer alltid, men i perioder går det av bara farten.. ;)

Ha en skön dag!
Kram Emma

Mamma Mimmi sa...

...men då får du alldeles kravlöst avslöja för oss vad det är för ett kul program du leker med på kvällarna. ;-) Blir så sugen på att mecka med mina egna bilder!

Designe sa...

Så häftigt! Snygga bilder! :)

Signe 1 sa...

Ja visst är det kul att sitta och 'leka' och redigera bilder:-)
Ha en fin dag, kram Sofia

Anki sa...

Trevlig sida du har. Mycket fina bilder. Ja, visst kan man fastna i redigeringsprogram, tiden bara springer iväg :)

Gilla Yoga sa...

Hej sötnos

Ja, det är lätt att fastna när man hittar något som är roligt. Usch, jag har också varit superdålig på att kommentera på sista tiden, men vissa perioder räcker inte tiden till alls.

Om vi inte hörs innan så får ni ha det helt underbart "over there"...

Kram Linda

n o r d i n g å r d e n sa...

Otroligt vad man kan göra med ett sånt program! Och va fint du har det hemma och en unikt vacker adventsljusstake måste jag säga! Stressa inte, trots jobb och reseplanering, men jag vet hur det ärmycket ska hinnas med... ha det bra i af!

Adventshälsn fr Mari.

Mitt skabbiga chica hus sa...

Ja visst är det kul, det är roligt att ta fina bilder och ännu roligare att kunna fixa till dem om det var nåt som inte blev bra. Som en snorsträng under ungarnas näsor eller så;o)

kraaam
Mia

Körsbärshöjden sa...

Kan man ändra skärpan i det redigerings programmet...va häftigt...

Kram
Eva

Fröken Fräken sa...

Man kan inte hinna allt! och under december ska man ju passa på att stann aupp och njuta - även om det är lätt hänt att det blir tvärtom..

Lycka till med kökshandukskuddarna :-)

Tin sa...

Ja visst är det underbart med fotoredigering!!!!
Måste bara tipsa ifall du inte varit inne på moderskeppet.se Sveriges bästa photoshopsida om du frågar mig.Jag tycker att det är så galet roligt och får aldrig nog! ;D

Fröken Råsmart sa...

Vilken skillnad! Roligt med bilder! Jag håller med dig om att det ska vara kravlöst att blogga, man gör ju det för sin egen skull. Men visst blir man lite stressad ibland för att hinna lägga ut ett inlägg och kommentera hos andra.

Hoppas ni får en otroligt härlig resa!