fredag 31 juli 2009

Jag

Okej, mina vänner, idag slår jag på stort och visar en bild på mig själv :) Jag har, precis som jag vet många andra bloggare är, varit tveksam till det. Men men, det gör ju ingen större skillnad egentligen, om ni vet hur jag ser ut eller inte.

Här är jag, helt opiffad, som ni kanske ser *fniss* Det är idag i stugan, intill husväggen. Om ni visste vad det har blåst och blåser här! Ni kan ana det om ni tittar på min frisyr :) Men i solen var det skönt!

Sista dagen i paradiset imorgon. Snyft! På söndag bär det av hemåt igen.

Ha en skön helg, så hörs vi snart igen!

Varmaste (och blåsigaste) kramen

Anna

19 kommentarer:

japp sa...

Hejhej.. en riktigt härligt blåsig och varm sommarvind på en fin sommarbild.. som det ska vara. Ha det så bra å njut av stunden ni har kvar i paradiset.
Kram Helén.

lottens vita och gröna sa...

så fin bild på dig anna! ha det gott i blåsten! varmkram lotten

Veronica Tingvall sa...

Kul att se hur du ser ut. Lika fin som din blogg tycker jag :-)
Kram/Veronica

Körsbärshöjden sa...

Så glad och fin,bästa bilderna
är opiffade :) och naturliga.

I dag har vi tur med vädret :)

Ha en fortsatt solig helg

Eva

johanna sa...

Hej
Vad roligt o få en bild av dig!! Alltid lika kul med ett ansikte...härligt att vara vid vattnet..Ha det gott!
Kraaaaam

Ann-Catrin sa...

oppiffad eller ej... en underbart somrig och söt bild på dig!!

ha det gott
och en stor kram
A-C

Hemmalycka sa...

Tiden går fort när man har roligt!
Ja vi ska ha ha golf-maraton och sköta om förhållandet-vecka ;))).
Så vi får väl ses veckan efter.
Kram Åsa

homebylina sa...

Fin och blåsig sommarbild =)Ha en fortsatt skön helg! Kram Lina

Jenny sa...

Heej Vännen!
Åh vad kul att få se en bild på hur du ser ut!! Sötis där;)

Börjar du oxå jobba på måndag??

Kramis Jenny

me and alice sa...

Hej Anna!
Underbar bild! Du är vacker som en sommardag!!! Gillar att se bloggaren bakom alla härliga inlägg!!!
Javisst har era stolar en liknande grön färg som min ministol. *fniss*
Älskar den pippigröna färgen...
Kram Susanne
ps. Njut av era sista dagar i paradiset...

Its a house sa...

Jättekul att du bjuder på en bild av dig själv! Jag har precis som du varit tveksam till att visa hur jag ser ut, varför vet jag faktiskt inte riktigt. Men vi får väl se jag kanske gör som du och "kommer ut ur garderoben" på måndag ska vi nämligen ha reportage här hemma och då anar jag att vi kommer att komma med på bild....

IKT i min vardag sa...

Hej på dig Anna! Vilken härlig bild! ÄR en fegis och har bara visat en liten, liten bild på mig själv en gång. Kanske vågar visa ett större någon dag ;)

Så härligt ni verkar ha det där i Bohuslän!

Kram Linda

Signe 1 sa...

Nämen vad skoj att få se en bild på dig:-) sötis där! Jag tycker bloggen blir mer levande när man vet hur personen bakom den ser ut! Bra beslut, hihi. Kramis Sofia

Nylyckan sa...

Hej Anna! Kul att se dig på bild. Du ser söt och trevlig ut. Kram Åsa

... sa...

... blåst har det verkligen gjort här i Kungshamn/Hunnebo. Som mest var det 28,6 m/s!
Va kul att ni var i Prästgården. Jag växte upp i huset bakom gräsmattan och var ofta inne och lekte med prästens hund.

Nu är här vindstilla och på onsdag skall högrtycket komma tillbaka. Skönt!

Hoppas att ni har möjlighet att få lite underbar augustiluft i Hunnebo.

Hälsning från Elis.

Lotta sa...

Hej Anna!
Vad trevligt att få se dig på bild.
Du ser jätte fräsch och trevlig ut, ungefär som jag hade tänkt mig!!

vi hade nog tänkt lite lika där:) Jag har också nämligen lagt ut en bild på mig, efter viss tveksamhet... ja ja nu är det gjort!!

Hoppas att du har haft den bra måndag.

Kram och tjingeling Lotta!

Jörgen sa...

Å f-n.... var det du!

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej där sötis i solen!
Kul att få se dig på bild, fina sommarbilder i förra inlägget också.
Kram Susanne

Stjärnor & Champagne sa...

Raring där...Vad kul att se ett ansikte. Jag är fortfarande lite feg. Men vem vet, kanske någon dag när man får lust.

Kram till dig...

Anne