lördag 27 juni 2009

Ny utmärkelse!


Hej vänner!

Tjoho! Jag har fått en ny award! Av min kära, älskade bloggvän Jenny, med bloggen Hemma på Kråkered. Det är den tredje awarden jag får av henne! Tusen tusen tack!

Jag ska inte vara sämre än att jag skickar den vidare till tre av mina bloggfavoriter:


Jag vet att många inte publicerar utmärkelser, ni får göra precis som ni vill, låt den stanna kvar här eller ta med den till er. Jag ville ge er utmärkelsen, för att jag tycker att ni har så superfina bloggar!

Kram Anna

7 kommentarer:

Anci sa...

Grattis till utmärkelsen ! Du är väl värd den eftersom du har en toppenblogg själv :)

Ha en skön söndag ! (Om du inte jobbar förstås)

Kram

Veronica Tingvall sa...

Den är du verkligen värd.
Hoppas du får en toppendag
kram/Veronica

Jenny sa...

Halloj Sweetie-Pie;)

Nämen vad fint skrivet, du e la för söt, hihi!
Klart du ska ha en award, du är ju en av mina första o bästa bloggvänner!

Ha en toppenvecka,
Kraamis Jenny

Tidsmästarinnan sa...

Goder afton goa du,
nää Anna, vad rar du är!! Tack så väldigt mycket, jag blir ju alldeles varm i hjärtat här!
*rosiga kinder*
Och bara så du vet så tillhör din blogg en av mina absoluta favvisar...
Här får du en stor och varm sommarkram!

Anci sa...

Hej igen !
Vill du hjälpa mig med en sak ? Hur har du gjort texten på kommentarsidan ((hej, kära bloggvän ....)? Jag har försökt flera gånger, men översta textraden blir ju halv. Har du ett gott råd ?

Ha en trevlig kväll/dag !

Stor kram till dig

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis till dig det är du värd. Det är så kul att få om och att man är uppskattad.

Kram till dig/ Anne

Mitt skabbiga chica hus sa...

Åh gulle dig, vad rörd jag blir nu. Ett stort tack för utmärkelsen, den värmer verkligen ska du veta!

Kramar Mia