tisdag 21 april 2009

Jag blir så glad!



Jag har fått en utmärkelse av Jenny med den fina bloggen Hemma på Kråkered. Jag blir såklart jätteglad! Tusen tack Jenny! Direkt får jag ny energi och bloggandet känns ännu roligare!

Jag säger som Jenny, det finns många så otroligt fina bloggar. Därför är det så kul att skicka vidare utmärkelsen till några av dem! Nämligen...

Hemma hos Pemmel

Writing Mum

Marits Vita Skrin

Det mysiga Heestrand

Gå in och kolla!! Detta här är fyra jättefina bloggar :)

Nu ska jag lämna barnen på dagis om en stund, sen jobbar jag ikväll. Men jag tror att jag hinner klämma in ett inlägg innan det är dags för jobb... :)

Kram Anna

5 kommentarer:

Ett hem på landet sa...

Grattis den är du väl värd!
Tycker att din blogg är så mysig!
KRAM

Signe 1 sa...

Ja visst blir man glad o får ny energi när man får uppskattning, jag fick två på samma dag, helt otroligt!! Att blogga är sååå kul o man har fått bloggvänner man inte ens kunde drömma om när man började! Din blogg är jättefin, garttis! Kram Sofia

Jenny sa...

Hej vännen!
Du är en av mina favvisar, klart du ska ha en utmärkelse:)
Du har så myckt fint på din blogg!!

Ska gå in o kika på bloggarna du nämner, det är bara Marit jag besökt tidigare. Roligt att hitta nya spännande bloggar!

Ha en jättebra dag!!

Kramis Jenny

Jörgen sa...

Nu blev jag allt lite besviken.....snyft.

Jörgen sa...

Skoja bara.....*ler*