måndag 30 mars 2009

På väggen



Hej på er!
Visst är det svårt det här med tavlor och vad man ska ha på väggarna, tycker inte ni?
I matrummet har vi en tavellist från Indiska på ena väggen. Där står ett gammalt fönster, som jag köpt av Carola på Öråkers Möbler. Och så har jag provat att ställa dit ett par tavlor, som jag har fått av mamma och pappa. Jag har två till. Jag tycker att de är så söta! Så jag har funderat på att sätta upp alla fyra i en liten grupp, på andra väggen, där vi inte har någonting.


Det är pappa som har ramat in gamla teckningar av olika blommor. Här har vi liljekonvalj.

Och här har vi, ja inte smörblomma, men nåt liknande... Jag gillar verkligen de här smala ramarna i brunt och guld.
Nu ska jag kolla runt lite på era bloggar :) Ha en skön kväll!
Kram kram/A

12 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Vilka söta tavlor :) passar jättebra i matrummet.
Kram Kram

Jenny sa...

Hej Anna!
Vilka söta tavlor du fått av dina föräldrar:)
De är fina där på tavellisten men att ha alla fyra i grupp på en vägg blir nog oxå jättesnyggt!

Kram Jenny

Signe 1 sa...

Åh vad söta tavlor och panelen som sitter bakom, de sitter bra där de sitter:-)!! Me like!:-) KRAM Sofia

Min rosendröm sa...

Det var superfint!! Gillar fönstret. Ska ta mig en tur på lördag och kika lite i hennes butik.

Kram
Nina

Stjärnor & Champagne sa...

Det är jättesvårt att veta ibland vad man skall ha. Men jag tycker att du har lyckats bra. Jättesöta tavlor.

Kram Anne

Blåbärs och smultronstället sa...

Tavlorna är hur söta som helst. De är nog fina ihop.
Du kan säkert ställa något annat fint där.
Kram Susanne

Hagagård sa...

Hej! Fina tavlor...Gillar blommotiv
Gamla fönsret ramar kan man ha till mycket.. Jag har en stor fönster-ram i hallen som jag har saker i som jag gillar..
Ha en bra dag: Helen

Marie sa...

Jättesöta tavlor du har fått! Jag har några liknande här hemma också.

Ha en bra dag!
Kram Marie

Lotta sa...

Hej!
Tavlorna är jätte fina. Undrar om det är pressade blommao?

Ja det kan vara svårt att bestämma sig hur man ska ha det på väggarna.
Brukar flytta runt en hel del. Just nu har jag ganska kalt håller på att fixa om lite i rummet, inte renovering bara styling.
Ha en jätte bra dag kram lotta!

Kicki sa...

Hejsan Anna

Jättefina tavlor och passar verkligen mot den fina pärlspontsväggen.

Tycker Du har jättefint på Din blogg.

Hälsningar
Kicki

Anci sa...

Hej !

Det ser verkligen fint ut med fönstret, tavlorna och krukväxten på tavellisten !

Kram
Anci

Nylyckan sa...

Hej! Tavlorna är för söta! De passar fint på din vita tavellist. De skulle vara fina i grupp om fyra oxå. Kram Åsa