fredag 13 mars 2009

Mera prickigt






Nu är det bara frågan om timmar innan jag har min älskling hemma igen, jippi!! Så i helgen blir det mys. På söndag ska vi (ja, inte barnen alltså) se Män som hatar kvinnor, och imorgon blir det catch-up time :)

Idag har jag städat hela huset (kors i taket) och tagit en liten shoppingsväng. Jag skulle nämligen köpa present till min systerdotter, och då hände det sig att jag hittade den här söta prickiga blusen på Indiska. Den är mörkblå, det syns inte riktigt på bilden. Lite "lolita-look" har den, tycker jag, med sina röda små prickar.

Jag hoppas att ni får en riktigt skön helg!
Kram Anna

10 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Vilken fin blus...Ibland kan man verkligen göra klipp på Indiska. Ha en riktigt trevlig helg.

Kram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå...Har en stor systemkamera Canon. Vet inte så mycket om kameror, men har olika objektiv till den och den är bra...

Kramkram Anne

Hemmalycka sa...

Snygg blus, den kommer att klä dig.
Kram Åsa

Jenny sa...

Hej Anna!
Vilken fin blus du hittade på Indiska, jättesöt med de där röda prickarna!

Skönt att få hem maken igen:)
Hoppas att ni får en riktigt mysig helg!

Kraam Jenny

Jörgen sa...

Så du ska vara en liten Lolota när gubben kommer hem....mysigt..*ler*

Jenny sa...

Hej Anna! Allt bra!? Vad kul att ni också hakar på Middagsfrid, det är verkligen smidigt.
I helgen blir det lugnt, igår var jag med killarna hos en kompis, Johan var ute så idag är han bakis och är på ovanvåningen så jag får lugn och ro att städa här nere (och sitta vid datorn). Ikväll Champagne och imorgon barnkalas. Hoppas vi kan ses snart! Kram Jenny

Nylyckan sa...

Hej! Fin Blus! Det är ljuvt med prickar och man blir glad av dem. Kram Åsa

mysiga heestrand sa...

Indiska har mycket fina kläder tycker jag. Jag handlar ofta där.
Fin blus.
Kram Marita i Heestrand

Lotta sa...

Hejsan!
Jätte söt blus.
Indiska har mycket fint just nu, har också handlat en del där.
Kram/Lotta!

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilken mysig blus, det får bli en sväng till Indiska någon gång framöver. Blusar är användbara till allt.
Kram Susanne