tisdag 3 mars 2009

Använd det du har - utmaning!



Oj, nu har jag kanske tagit mig vatten över huvudet... Jag fick ett infall och anmälde mig till en utmaning, som jag inte riktigt läste ordentligt... Sähår går det till:



1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)


2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under mars månad.


3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt)


4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.


5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/Där läggs länkar till varje deltagare ut så man kan följa sina medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration!


Jag trodde att det var 1 grej som skulle fixas... Men det var ju 1 per vecka i hela mars! Får se om jag ror detta iland. Nu är jag ju lite sjuk också, så kreativiteten ligger inte på topp. Jag kanske kan få dispens den här veckan och visa upp nåt som jag pysslade för ett tag sen... Eller? ;)


Kram Anna

4 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Hej! Mitt första besök här på din fina blogg. Vilket vackert hem du har! Hit vill jag gärna hitta tillbaka så jag länkar gärna om det är ok?

Ha det gott!

Kram Linda

Beas sa...

Äsch...ta det med ro vetja! Gör en sak...eller TJUGOen...huvudsaken du känner dig nöjd med dig. :-D

Lycka till och hoppas att du snart känner dig piggare!

Kram Bea

Anci sa...

Hej !

Tror inte att jag tar den utmaningen i alla fall.
Lycka till själv :)

Kram
Anci

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Låter liiite jobbigt! =)
Vilket mysigt hem du har!
Kommer tillbaka och kollar vad du åstadkommit!

Hälsningar Sanna