tisdag 6 januari 2009

Matrumsbilder - total makeover tack!







Äntligen kan jag ladda ner bilder igen!! Jag hade velat visa er det redan här, i mitt förra inlägg. Så här kommer fler fulbilder från matrummet. Med nedrivna tapeter och allt. Jag önskar mig fortfarande lite lantliga matrumstips från er. Vad tror ni om vit pärlspånt på hela väggarna? Och vitmålat trägolv, som vi har i sovrummet och tjejernas rum. Blir det rörigt med en massa olika golv på undervåningen? Kom med synpunkter!
Kram Anna

2 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Hej
Snyggt med vitt golv men min erfarenhet är att det kan se lite rörigt ut, svårt det där. Samtidigt tar ni ju upp det vita från köksgolvet, eller hur?
Kram svägerskan

Gilla Yoga sa...

Jag tycker att ni ska ha vitt golv. Det är så snyggt, och eftersom ni dessutom har vitt golv i köket så fångar ni ju upp det vita där. Och det funkar eftersom ni har matrummet i anslutning till köket.
Roligt med renovering! Puss från mig!