torsdag 18 december 2008

Prinsessdrömmar...








Som ni vet har vi två prinsessor härhemma. De och jag gillar rosa saker, till exempel är vi väldigt förtjusta i den här kronan med svandun och äkta diamanter... De fick en varsin till Halloween, inga skelett eller spöken här inte. Vingarna passade bra till också, tyckte vi. De ser inte sådär plastiga ut! Jag tycker om leksaker som känns gedigna (ok, kronan är ett undantag...) och är fina att se på (där passar ju kronan in!). I London hittade jag så söta bakgrejer till storasyster. Jag ska visa efter jul... Våra prinsessor är 1 1/2 och 3 år. Mitt problem nu är vad sjutton jag ska köpa till den lilla i julklapp! Jag har helt tappat fantasin. Så kom gärna med tips!!



Kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen problemet. Har TRE prinsessor hemma. Jag undrar vad den äldsta ska få. Får ta en funderare. En present ska jag väl lyckas klämma fram./Snowroller