torsdag 11 december 2008

Nyvaken 30-åring



Igår fyllde jag 30 år! Jag blev verkligen firad. Fick ljuvliga presenter... Ni kanske kan gissa en av dem? Mmmm, en helt fantastisk kofta från Odd Molly
Koftan fick jag av min syster. Jag har inte hunnit ta bilder på mina andra fina presenter. Men det kommer, jag lovar!
Jag fick en fantastisk överraskning: Imorgon ska jag och Matte åka till London!! Över helgen, med barnvakt här hemma. Det ska bli sååå kul! Så det blir bloggpaus över helgen, men sen återkommer jag med full styrka.
Nu ska jag äta frukost med mina föräldrar.
Kram Anna

2 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Tack för igår! Supergott och supertrevligt.
Faster Åsa

Moodboardwithflowers sa...

Ett stort grattis! Inte fy skam med en Odd Molly! Den kommer du att ha nytta av. Ha en mysig London tripp.. och missa inte Cath Kidston!