måndag 8 december 2008

Ny arbetsplats

Nu börjar jag se ljus i tunneln... Närå, så hemskt har det inte varit. Men idag är jag i alla fall betydligt piggare, ingen feber. Så imorgon väntar allvaret: Jag ska jobba! Ja, det kanske inte låter så farligt. Men det är första riktiga arbetsdagen efter mammaledigheten! Första riktiga långdagen för mina små fluffor (som jag kallar dem...) på dagis! Det känns riktigt nervöst ska jag säga. Och tidigt ska jag upp också. Och stressa hem som en galning för att hämta på dagis. Ja, nu får man smaka på verkligheten. Tur att jag bara jobbar imorgon och sen är ledig 5 dagar! :-) Haha!
I helgen satte vi upp lite nya konsolhyllor i arbets/gästrummet. Nu ska jag fylla på med enhetliga snygga boxar och korgar, som alla kontorsgrejer ska få ligga i. Och så ska sladdhärvan bort! Trolleritrollera...
Jag lovar att jag letade efter snyggare dokumentsamlare, men det var inte lätt att hitta... Nu vet Matte förhoppningsvis var han ska lägga sina papper i alla fall :-)
Nu ska jag ta en hundpromenad och sen sova!
Kram Anna

1 kommentar:

Mjuka sa...

Så fin arbetsplats!! Utmaning hos oss att hålla ordning på allt.
ha det gott
kramar Malin