fredag 28 november 2008

Personliga favoriter


Alla har sina personliga favoriter. Alla har något som de tycker är viktigare än andra saker. Inte minst när det gäller julförberedelser. Vissa tycker kanske till och med att inget annat pynt behövs, bara det där speciella finns. Man tar ansvar för vissa saker, eller kanske det räcker med en sak, bara den är tillräckligt viktig... Jag talar om min man och ljusslingan runt balkongräcket. Det är något särskilt mellan dem... Redan i början av november frågade min älskade make vad jag ansåg om det där med ljusslingor, är det verkligen något som bara hör julen till, alltså skulle man inte kunna sätta upp den redan nu (då)..? Men idag fick han äntligen ta fram sin slinga och linda fast den runt balkongräcket! Såhär fint blev det, inifrån sovrummet.



Jag hade tänkt visa lite fler bilder, men datorn är skum ikväll, så det får kanske bli imorgon.
Kram på er!
/Anna

Inga kommentarer: